شبکه های اجتماعی

یکی از مراحل بدست آوردن دنبال کنندگان یک کسب و کار شبکه اجتماعی هست. شبکه اجتماعی بهترین بستر برای رونق دادن به کسب و کار و ابزاری برای جلب توجه مخاطبین به برند شما است. استراتژی شبکه اجتماعی ایجاد محتواهای منحصر به فرد، مناسب، سالم و مفید هست که برای افراد دیگر هم به اشتراک گذاشته می شود. ابزار دیگر معرفی برند شما رسانه های اجتماعی  شما هستند.

تاثیر شبکه های اجتماعی بر کسب و کار شما

انتخاب بهترین شبکه اجتماعی برای برند شما، براساس مخاطب جامعه هدف است. مخاطب جامعه هدف افرادی هستند که مشتاق برای دیدن و بررسی جزئیات محصولات شما هستند و به دنبال این موضوع، فضای مجازی را به عنوان بستر فعالیت حرفه ای انتخاب می کنند. باید بررسی شود که مخاطبان برند شما چه کسانی هستند و در کدام شبکه اجتماعی بیشتر حضور دارند. انواع شبکه اجتماعی عبارتند از: فیس بوک، اینستاگرام، توییتر، لینکدین، یوتیوب، تلگرام، پینترست و …

مراحل اجرای شبکه اجتماعی

محتوای متنی

نوشتن محتوای متنی، نوشتن پیام تجاری، CTA درست و جذب مخاطب

ویرایش محتوا

تشخیص و اصلاح غلط‌های نگارشی و املایی، استفاده از فرصت های طلایی

سازمان دهی

استفاده درست از زمان، تقویم محتوایی، هدف گرا

ابزار تجزیه و تحلیل

تشخیص آسان داده و بینش‌ها، صرفه جویی در زمان

یکی از مهم‌ترین کارهایی که مدیر شبکه اجتماعی باید انجام دهد، این است که به روز باشد و اطلاعات خود را افزایش دهد. وظیفه و فعالیت مدیر شبکه اجتماعی، بنا به کسب و کار ها متفاوت است. در کسب و کار های کوچک وظیفه شبکه اجتماعی، فعالیت های مربوط به تولید محتوا، گرافیک و ویرایش عکس‌ و فیلم‌ و … است و در برند های بزرگتر مدیر باید با تیم‌های حرفه‌ای و سایر متخصصان این حوزه همکاری کند. درواقع همکاری با تیم‌های بزرگ‌تر، وظایف مدیر شبکه اجتماعی را حساس‌تر و سنگین‌تر می‌کند. شرکت ما در انواع کسب و کارها، بهترین و مناسب ترین مدیر شبکه اجتماعی مختص برند شما را در نظر گرفته تا این وظیفه را به خوبی انجام دهد.